top of page

The Tap Group

Public·49 members

Steven Lon
Steven Lon

Boende i Åre för den som vill jämföra i detalj

Hej forumet. Jag tillhör nog den typen av person som gärna jämför noggrant innan jag bestämmer mig. När jag letar boende i Åre vill jag inte bara titta på ett alternativ i taget. Jag vill se flera samtidigt och väga dem mot varandra. För mig är detaljer som pris per natt, antal gäster och möjliga datum viktiga redan tidigt. Om jag inte kan se detta tydligt blir valet mer chansartat. Jag märker också att jag ofta ändrar uppfattning efter att ha jämfört fler alternativ. Därför behöver jag ett sätt som stödjer just den processen. Hur gör ni andra som också vill jämföra ordentligt.

10 Views
Madina Tarin
Madina Tarin
7 hours ago

Hej. Jag är likadan och vill gärna jämföra i detalj innan jag bestämmer mig. När jag använde https://guestit.se/destinations/hitta-boende-i-are för Åre kände jag att det passade just den typen av tänkande. Där kunde jag se flera boenden listade samtidigt och jämföra dem utifrån samma grundinformation. Priser per natt, antal gäster och tillgängliga datum var lätta att överblicka. Jag kunde lugnt gå fram och tillbaka mellan alternativen utan att tappa sammanhanget. Det gjorde att mina val blev mer genomarbetade. För mig var det ett stöd för ett mer analytiskt sätt att planera.

Members

• Faeroon Faeroon
    Faeroon Faeroon
  • Alex Talmudo
    Alex Talmudo
  • Sia Enko
    Sia Enko
  • Billie Nikelson
    Billie Nikelson
  • Vla Che
bottom of page