top of page

The Tap Group

Offentlig·49 medlemmar

Billie Nikelson
Billie Nikelson

Oversikt over vedlikeholdsdeler til amerikansk bil

Hei. Jeg har begynt å bli mer bevisst på jevnlig vedlikehold av bilen min den siste tiden. Tidligere har jeg stort sett reagert når noe måtte byttes, men nå ønsker jeg å jobbe mer forebyggende. Spesielt gjelder dette mindre vedlikeholdsdeler som filtre, væsker og andre komponenter som slites over tid. Jeg merker at det ikke alltid er lett å få oversikt over hva som faktisk bør følges opp regelmessig. Samtidig vil jeg unngå å gjøre unødvendige bytter. Derfor prøver jeg å forstå hvordan andre strukturerer dette. Kanskje noen har erfaring med å holde orden på vedlikeholdsdeler for amerikanske biler.

10 visningar
Madina Tarin
Madina Tarin
för 10 timmar sedan

Jeg gikk gjennom samme tankegang da jeg ønsket bedre kontroll på vedlikeholdet. Det som hjalp meg mest, var å se på amerikanske bildeler som var samlet etter type vedlikehold og bruk. Da ble det enklere å forstå hvilke deler som byttes jevnlig, og hvilke som holder lenger. Jeg satte pris på at informasjonen var delt opp på en ryddig måte. Det gjorde det lettere å planlegge uten stress. I stedet for å handle spontant kunne jeg ta mer bevisste valg. For meg ga dette en bedre følelse av kontroll over bilen.

medlemmar

• Faeroon Faeroon
    Faeroon Faeroon
  • Alex Talmudo
    Alex Talmudo
  • Sia Enko
    Sia Enko
  • Billie Nikelson
    Billie Nikelson
  • Vla Che
  • Instagram
  • Facebook